شرایط مرجوعی کالا

شرایط مرجوعی کالا

با توجه به تعامل سازنده و همکاری طولانی ال سل با کارخانجات سازنده تمام کالاهای موجود در سایت، فروشگاه ال سل تمام تلاش خود را در راستای حفظ حقوق مشتریان خود و ایجاد جهت اطمینان خاطر و رضایتمندی مشتریان خود و تسریع در انجام مراحل مورد نیاز انجام خواهد داد.

 شرایط انصراف از خرید

در صورتی که از زمان ثبت سفارش تا زمان باز شدن بسته‌بندی و نصب کالای خریداری شده توسط نماینده خدمات پس از فروش کارخانه سازنده از خرید خود منصرف شوید هزینه های مربوط به ارسال و باز پس فرستادن کالا از مبلغ پرداختی شما کسر و مابقی مبلغ پرداختی پس از دریافت کالای خریداری شده توسط ال سل تا 7 روز کاری به حساب شما واریز خواهد شد. لازم به ذکر است که با استناد به قانون تجارت الکترونیک، امکان انصراف از خرید از ال سل تا 7 روز پس از دریافت کالا توسط خریدار و تایید سالم بودن بسته بندی و کارتن کالا نماینده خدمات پس از فروش کارخانه سازنده مقدور است. بدیهی است که امکان انصراف از خرید پس از سپری شدن 7 روز پس از تحویل گرفتن کالا و یا پس از باز شدن کارتن و نصب کالای خریداری شده توسط نماینده خدمات پس از فروش کارخانه سازنده مقدور نمی‌باشد. لازم به ذکر است در این مورد، کالای خریداری شده باید صحیح و سالم بوده و به همان شکلی باشد که به خریدار تحویل گردیده است.

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی ال سل در تماس باشید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با کارشناسان پشتیبانی ال سل، جدا خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شده و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
– درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@elesell.ir ایمیل کنید.

شرایط گارانتی و ارجاع کالا

  • شرایط استفاده از گارانتی کالای خریداری شده مطابق دستورالعمل گارانتی کارخانه سازنده می باشد. در صورت بروز مشکل یا ایراد فنی در عملکرد کالا تا 7 روز پس از نصب و راه اندازی توسط کارشناس خدمات پس از فروش، شما میتوانید از طریق تماس با ال سل، مراتب را اطلاع داده و درخواست خود را بیان نمایید. درخواست شما در اسرع وقت توسط کارشناسان ال سل بررسی و با شما تماس خواهند گرفت. سپس هماهنگیهای لازم جهت مراجعه نماینده خدمات پس از فروش جهت بررسی و رفع مشکل یا ایراد فنی توسط ال سل انجام خواهد شد. سپس کارشناس خدمات پس از فروش در محل حضور یافته و نسبت به رفع مشکل یا ایراد فنی اقدام خواهد نمود.
  • در صورتی که طبق نظر کارشناس خدمات پس از فروش مبنی بر بررسی کالا در واحد خدمات باشد بایستی کالای معیوب در کارتن یا جعبه اصلی خود توسط کارشناسان خدمات پس از فروش بسته بندی و مرجوع گردد. همچنین در صورت تایید کارشناس خدمات پس از فروش مبنی بر تعویض کالا، ال سل نسبت به تعویض آن اقدام خواهد نمود. در این صورت پس از تماس با ال سل نسبت به ارجاع کالا اقدام نمایید. در این صورت بایستی کالای معیوب در کارتن یا جعبه اصلی خود توسط کارشناسان خدمات پس از فروش بسته بندی و مرجوع گردد. طبیعی است که در این حالت، هزینه ارجاع کالا بر عهده ال سل خواهد بود.
  • لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط به موجود بودن کالا و امکان تهیه از کارخانه سازنده کالا است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ ال سل بنا به انتخاب شما کالای دیگری را ارسال و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب شما واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود.

شرایط مرجوعی کالا

  • در صورتی که زمان باز کردن کارتن و نصب کالا توسط کارشناس خدمات پس از فروش، کالای خریداری شده دارای آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری اعم از شکستگی، خط و خش، ایراد و اشکال فنی و یا مغایرت با رنگ انتخابی و … باشد، با تایید و بسته بندی توسط کارشناس خدمات پس از فروش، می توانید پس از تماس با ال سل نسبت به ارجاع کالا اقدام نمایید. در این صورت، کالا مرجوع شده و در اسرع وقت کالای سالم به شما ارسال خواهد شد. چنانچه کالای سفارش داده شده موجود نباشد، در صورت موافقت و خواست شما با کالای دیگر تعویض و مابه‌التفاوت محاسبه خواهد شد در غیر اینصورت مبلغ پرداختی تا 7 روز کاری به حساب شما واریز خواهد شد. در این صورت هزینه ارجاع و ارسال محدد کالا بر عهده ال سل می باشد.
  • توجه داشته باشید که کالاهایی که در فروشگاه ال سل به فروش می رسند، جزو کالاهایی هستند که بعد از باز شدن کارتن و خارج شدن از بسته بندی اولیه خود شامل گارانتی نمی شوند، بایستی حتما توسط نماینده خدمات پس از فروش ال سل، از بسته بندی خود خارج و نصب شود.
  • ارجاع کالا، ایراد‏‏‌های فنی ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که پس از تحویل و نصب کالا و در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا نظیر حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ نامناسب و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا قید شده است را شامل نمی‏‏‌شود.
  • در زمان ارجاع کالا، باید کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی و خط و خش باشد. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از گارانتی مرجوعی را از بین خواهد برد. لطفا در صورت نیاز به نوشتن توضیحات در پشت فاکتور خرید و یا در برگه دیگری یادداشت فرمایید. بنابراین لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت گارانتی مرجوعی، نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ال سل بازگردانده شود.
  • لازم به ذکر هست کالای مرجوعی حتما به همراه لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی، فاکتور خرید به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • عکس واقع در سایت برای محصولات، جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.
  • با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، ارسال کالا توسط هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر انجام شده و همه مرسولات ال سل بیمه شده‌اند. بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل بوده و ال سل تنها در صورت تایید شرکت حمل و نقل سفارش و در راستای تسهیل امور، نسبت به تامین و پرداخت خسارت پیگیریهای لازم را انجام خواهد داد.
  • وجود صدمات فیزیکی: در صورتی که کالای سفارش داده شده در حین حمل و نقل، آسیب و صدمه فیزیکی دیده باشد، مسئولیت آن بر عهده شرکت حمل و نقل بوده و باید خسارات وارده را جبران نماید. لذا خواهشمند است هنگام تحویل، کالای خریداری شده را بررسی نمایید و در صورت مشاهده صدمه فیزیکی از دریافت محصول جدا خودداری نموده و در اسرع وقت، مراتب را به صورت تلفنی  به ال سل اطلاع دهید تا نسبت به تعویض کالا و یا جایگرینی آن اقدامات لازم صورت پذیرد.
  • عدم تطابق کالای سفارش داده شده با کالای ارسالی: در صورتی که کالای ارسال شده برای شما با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد (مثلا عدم تطابق رنگ و یا مدل کالای ارسالی با کالای سفارش داده شده)، لطفا مراتب را در اسرع وقت، به صورت تلفنی به اطلاع کارشناسان پشتیبانی ال سل برسانید و با انجام هماهنگیهای لازم، کالای خریداری شده را به همراه فاکتور خرید عودت دهید تا نسبت به تعویض آن اقدات لازم انجام گیرد. در صورت تائید عدم تطابق کالای سفارش داده شده با کالای ارسالی توسط ال سل و به شرط عدم استفاده از آن کالا، هزینه عودت و تعویض کالا بر عهده خریدار نخواهد بود. نکته قابل توجه این است که در صورتی که امکان تشخیص مغایرت کالا بدون نیاز به باز کردن بسته‌بندی (پلمپ) وجود داشته باشد، تنها در صورت پلمپ بودن کالا، کالای عئدت داده شده تعویض خواهد شد.