سوالات متداول

ورود و ثبت نام

  • با وارد کردن ایمیل (یا شماره همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید.
  • روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی” کلیک کنید.
  • در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل و یا ایمیل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
  • برای جلوگیری از ورود افراد سودجو به حساب کاربری شما، استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس مهم می باشد. به همین منظور در ساختار کلمه عبور خود، از ترکیبی از اعداد و حروف کوچک و بزرگ استفاده کنید.
  • بله. قبل از خرید حتما باید از طریق شماره موبایل و یا ایمیل ثبت نام کرده باشید.
  • وارد پروفایل خود شوید.
  • در پروفایل خود، گزینه “ویرایش اطلاعات” را انتخاب کنید
  • در بخش اطلاعات حقوقی، مشخصات شرکت یا ارگان حقوقی را وارد کنید.
  • در صفحه اصلی سایت، گزینه”ورود” را انتخاب کنید.
  • در صفحه باز شده، بر روی گزینه “فراموشی رمز عبور” کلیک کنید. جهت یادآوری کلمه عبور، ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. پس از دریافت پیامک و یا لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
  • پس از ورود به پنل کاربری خود، در بخش تکمیل اطلاعات کاربری، نشانی خود را ثبت و یا ویرایش کنید.

نحوه سفارش

  • فاکتور خرید شما پس از تسویه کامل مبلغ، به ایمیل و شماره تلفنتان ارسال خواهد شد. همچنین با ورود به صفحه “سفارشات من و انتخاب گزینه “جزییات” سفارش مورد نظر، و سپس انتخاب گزینه “مشاهده فاکتور”، فاکتور مهر و امضاء شده را مشاهده و دریافت کنید.
  • در چنین مواردی، هیچ محدودیتی برای سفارش بیش از یک مورد محصول وجود ندارد.
  • زمان مشخصی برای تخفیف دار شدن یا شروع جشنواره وجود ندارد. شما میتوانید از طریق عضویت در خبرنامه از این تخفیفات باخبر شوید.

هزینه ارسال برای برخی کالا ها رایگان و برای برخی دیگر به صورت پس کرایه محاسبه میشود.

  • پس از وارد شدن به پروفایل خودتان در سایت ال‌سل، کالای مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید.
  • پس از انتخاب آدرس می‌توانید روش پرداخت خود را انتخاب کنید. در این مرحله شما می‌توانید آدرس جداگانه برای هر سفارش ثبت کنید.
  • بعد از اتمام ثبت سفارش، کد سفارش از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال میشود.
  • خیر. بعد از صادر شدن فاکتور، امکان ایجاد هیچ تغییری در مندرجات فاکتور وجود ندارد.
  • خیر، امکان ثبت سفارش کالاهای ناموجود وجود نداشته و امکان ثبت سفارش فقط برای کالاهای موجود و دارای قیمت امکان‌پذیر است.
  • با ورود به صفحه “سفارش‌های من در پنل کاربری خود و انتخاب گزینه “جزییات” سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با زدن گزینه”ثبت نظر” نظر خود را ثبت کنید. توجه کنید فقط در صورت ثبت نظر برای کالای خریداری شده و در صورت تایید آن به شما امتیاز تعلق میگیرد.
  • در صورت وجود هرگونه مشکل احتمالی در تامین و یا تحویل کالا ، از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.
  • هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه، اطلاعات پرداخت را وارد کنید. شما میتوانید از طریق همه کارتهای بانکی عضو شتاب دارای رمز پویا نسبت به پرداخت مبلغ خرید کالا اقدام نمایید. برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:
  • شماره کارت 16 رقمی روی کارت بانکی
  • رمز پویا
  • CVV2 کارت بانکی که عدد 3 یا 4 رقمی است.
  • تاریخ انقضاء مندرج روی کارت بانکی
  • بله. در زمان ثبت سفارش خرید کالا، شما می توانید نام شخص تحویل گیرنده را ثبت کنید. هنگام تحویل کالا بایستی شخص تحویل گیرنده کارت شناسایی معتبر مربوط به خود را همراه داشته باشد.
  • باز کردن جعبه و نصب کالاها باید توسط نصاب مجاز کارخانه سازنده راه‌اندازی شوند. در غیر این صورت، امکان ارائه هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت. به منظور نصب این محصولات شما می‌توانید با مراکز خدمات پس از فروش کارخانه سازنده و یا پشتیبانی ال‌سل به شماره 51615161-041 تماس حاصل فرمایید.
  • از طریق روش “پرداخت در محل” مرحله‌ای و همچنین پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت کنید. در روش 2 مرحله ای بخشی از مبلغ محصول باید به صورت آنلاین پرداخت شده و مابقی آن قبل از تحویل کالا در محل دریافت کالا تسویه خواهد شد.
  • اگر تمام هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کرده باشید با در دست داشتن کارت شناسایی میتوانید محصول را تحویل بگیرید. اگر شما روش “پرداخت در محل”، یعنی بخشی به صورت آنلاین و بخشی به صورت پرداخت در محل را انتخاب کرده باشید، با در دست داشتن کارت شناسایی و بعد از تسویه کامل مبلغ باقیمانده می‌توانید کالای خریداری شده را تحویل بگیرید.
  • ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک با موفقیت انجام نشود ، در این صورت تراکنش شما ناموفق بوده و مبلغ کسر شده حداکثر تا 72 ساعت به حساب خودتان بازگشت داده خواهد شد. در مواجهه با این تراکنش ها نیازی به تماس با واحد پشتیبانی نخواهد بود.
  • شما با استفاده از روش “پرداخت در محل”میتوانید بخشی از مبلغ سفارش را قبل از تحویل کالا و از طریق دستگاه کارت خوان پرداخت کنید.
  • پس از ثبت سفارش، یک کد رهگیری برای هر سفارش خرید تخصیص داده می‌شود که برای شما نیز ارسال می‌شود. شما می‌توانید با مراچعه به پنل کاربری خود و ورود کد رهگیری از وضعیت مرسوله و زمان تحویل آن مطلع شوید.
  • بله ، تمام کالاهایی که در سایت ال سل قرار داده شده اند اصل بوده و توسط کارخانه و شرکت معتبر تامین و تضمین می‌شوند.
  • شما 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید
  • بله ، امکان ثبت سفارش تلفنی برای کسانی که آشنایی چندانی به فضای اینترنت ندارند مقدور است. جهت این امی شما می‌توانید با شماره تلفن 51615161-041 تماس بگیرید.
  • بنا بر هر دلیلی اگر امکان پرداخت آنلاین نداشته باشید، شما میتوانید مبلغ خود را به کارت بانکی و یا شماره شبا به نام شرکت صنایع صبح پارلار آسیا واریز کرده و مشخصات فیش واریزی و یا کد رهگیری آن را با شماره تماس 51615161-041 اطلاع داده و یا از طریق واتساپ به شماره 09123456789 ارسال نمایید.

پیگیری سفارش

  • وارد سایت الِسل شوید.
  • وارد پروفایل خود شوید.
  • روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  • با ورود کد رهگیری می‌توانید وضعیت سفارش خود را پیگیری نمایید.
  • ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
  • روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید. در این قسمت، می توانید سوابق سفارشات خود را مشاهده کنید.
  • در صورتی که جواب سوال خود را از طریق قسمت سوالات متداول نتوانستید پیدا کنید میتوانید از طریق ارسال ایمیل و یا تماس با شماره پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

ارجاع کالا

  • اگر کالای تحویل داده به شما، شامل شرایط و قوانین ذکر شده در بخش ” شرایط مرجوعی کالا” باشد و بخواهید کلای خریداری شده را برگردانید در پنل کاربری خود در بخش ارجاع کالا، درخواست ارجاع کالا نمایید. ضمنا می‌توانید با بخش پشتیبانی ال سل به شماره ‌‎‎041-51615161 نیز تماس بگیرید.
  • لطفا جهت اطلاع از نحوه ارجاع کالا به بخش “شرایط مرجوعی کالا” مراجعه نمایید.
  • تمامی محصولات ارائه شده در سایت الِسل دارای گارانتی اصلی شرکت تولیدکننده کالاها بوده و مشمول مقررات و حمایتهای خدمات پس از فروش می‌باشد. شما می‌توانید با واحد خدمات پس از فروش شرکت سازنده تماس گرفته و مشکل را مطرح نمایید. ما خوشحالیم که در این راستا می‌توانیم در انجام امور مربوطه در اسرع وقت به شما کمک کنیم. جهت سهولت در پیگیری مربوط به گارانتی لطفا با شماره تلفن 51615161-041 تماس بگیرید.
  • با توجه به بیمه بودن تمامی مرسولات ال‌سل، در زمان تحویل کالا چنانچه کالای خریداری شده از لحاظ ظاهری آسیب دیده باشد لطفا از تحویل گرفتن آن کالا خودداری نموده و آن را از طریق شماره تماس بخش پشتیبانی به شماره 51615161-041 به ال‌سل اطلاع دهید.‏‏
  • بله. لطفا جهت اطلاع از نحوه ارجاع کالا به بخش “شرایط مرجوعی کالا” مراجعه نمایید.